کاهش وزن سریع با بادی پامپ

عدم تناسب اندام از مشکلاتی که خیلی از افراد تجربه می کنند و در عین حال کم کردن وزن کار ساده ای نیست و معمولا افراد چاق دنبال روشهای ساده هستند. کاهش وزن با بادی پامپ یک روش جدید و هیجان انگیز برای تناسب اندام است که رسیدن به وزن ایده آل را راحت می کند.

نبض ما- بادی پامپ در حال حاضر در سطح جهانی به عنوان یک کلاس عالی برای افراد و در تمام سطوح تناسب اندام انجام می شود. اکثر ورزشگاه ها در حال حاضر این کلاس ها را ارائه می دهند. پس از تمرینات بادی پامپ، شما به طور واضح نتایج مثبت کاهش وزن با بادی پامپ را می بینید.

بادی پامپ و لاغری

در بادی تامپ، ترکیبی از حرکت های علمی همراه با مربیان حرفه ای و موسیقی عالی به شما کمک می کند تا به آنچه که دلخواه شما است دست یابید. اساس کار بادی تامپ بیشتر با استفاده از تمرین هالتر است که شما را لاغر، پر انرژی و متناسب می کند.

فواید کاهش وزن با بادی پامپ

  • افزایش جرم عضلانی
  • افزایش قدرت عضلانی
  • بهبود تونیک شکل بدن
  • بهبود مقاومت فیزیکی
  • بهبود وضعیت بدن
  • رهایی از درد کمر
  • تقویت مفاصل
  • افزایش تدریجی تراکم استخوان
  • لذت و انگیزه برای حضور در یک کلاس جمعی

توصیه کارشناسان در تمرینات بادی پامپ، روش انتخاب وزنه هایی  است که از آن استفاده می کنید. در صورتی که در بادی پامپ به دنبال  سوزاندن چربی هستید، بهتر است توده عضلانی خود را افزایش دهید و به این ترتیب نتایج  خوبی را در کوتاه مدت به دست آورید.

ورزش کردن

تمرینات بادی پامپ

بادی تامپ شامل یکی از هشت تمرین برنامه تمرینات گروهی است که در این تمرینات مقاومتی، شرکت کنندگان با روش استقامت عضلانی، به تمرین پرداخته و استفاده از یک هالتر قابل تنظیم و تمرین گام به گام، مد نظر قرار گرفته شده است.

اثربخشی بادی پامپ، یک فرمول ثابت شده است که عضلات را با استفاده از وزنه های سبک، فرم می دهد و همراه با فرم دهی عضلات، کاهش وزن با بادی پامپ را تجربه می کنید. زمانی که عضلات  بدن شما تقویت می شوند، چربی از بین  رفته، و شکل و ساختار بدن دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

بادی تامپ ، یک دوره تمرینی حرفه ای برای تقویت قلب است که  به طور خاصی، به منظور ایجاد تمرینات استقامتی استفاده می شود. کلاس های بادی پامپ معمولا حدود ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد. آنها تمرین های سرگرم کننده اما سختگیرانه ای هستند که موجب افزایش ضربان قلب، تمرکز بر تمام ارگان های بدن و کار در هر قسمت از بدن و کالری سوزی بالا  می شوند.

به طور معمول هر تمرین را در یک جلسه ۶۰ دقیقه ای تا ۸۰۰ بار تکرار کنید. این روش، یک موفقیت کامل است و دور از عقل یا دور از انتظار نیست، زیرا وزنه ای که استفاده می کنید بسیار سبک است.

کالری کمتر

موسیقی، یک عامل کلیدی در برنامه بادی پامپ است. در بادی پامپ، تمام تمرینات همراه با موسیقی انجام می شود، زیرا ریتم در این تمرینات مهم بوده و باید وجود داشته باشد.

همانطور که شما قدم به قدم جلو می روید، با آهنگ های موسیقی همراه می شوید که نیاز به حرکت سریع تر دارند. برنامه اصلی در بادی پامپ، دارای آهنگ های خاص موسیقی برای تمام سطوح و یا پیشرفته است.

به طور معمول در یک کلاس گروهی، پشتیبانی خوبی ایجاد می شود و هنگامی که ۶ تمرین کامل می شود، شخص می تواند آهنگ های موسیقی را خریداری کرده و در صورت آمادگی کامل برای انجام تمرینات، می تواند برنامه ها  را در منزل خود دنبال کند تا هر چه زودتر کاهش وزن با بادی پامپ را تجربه کند.

مدت زمان مناسب برای بادی پامپ

توصیه می شود که  تمرینات بادی پامپ دو بار در هفته انجام شود. کلاس های بادی پامپ، شامل انواع مختلفی از تمرینات است که در آن، بیشترین تمرکز برروی شانه ها است. در نظر داشته باشید که  هر سه ماه یکبار برنامه ریزی جدید انجام  شده و انجام تمرین ها در داخل و خارج از برنامه جای گرفته و با این تنوع می توانید از کسالت و یکنواختی در تمرینات دور شوید.

تمرینات هالتری

کلاس های بادی پامپ علاوه بر تمرین هالتر، شامل تمریناتی با استفاده از صفحات وزنه به عنوان جایگزین های دمبل، هستند. تمرینات اغلب می تواند به صورت ترکیبی هم انجام شوند مثلا یک دوره تمرین با هالتر و دوره دیگر  تمرین و تمرکز بر روی شانه ها. به این ترتیب شما می توانید با مجموعه ای از تمرینات حرفه ای و متفاوت روبرو شوید.

کاهش وزن با بادی پامپ

بادی پامپ برای کاهش میزان کالری در بدن بسیار موثر است. باید توجه داشته باشید که در هنگام تمرینات بادی پامپ به کالری های مصرفی خود هم توجه کنید. این تمرین ۶۰ دقیقه ای که با استفاده از یک هالتر انجام می شود، به شیوه ای متفاوت  عمل می کند. در بادی پامپ، به جای تمرکز بر وزنه های سنگین، بیشترین تمرکز بر روی هالترهای سبک وزن است که در سرعت  بخشیدن در تمرین موثر است.

ایده این است که “عضلات” خود را قوی تر کرده و تنها بر قدرت و بزرگ شدن آن ها تمرکز نکنید. شما از طریق تمرینات در بادی تامپ، یک حرکت خاص را انجام می دهید با این تفاوت که این تمرین را چندین  بار تکرار می کنید.

آموزش مقاومت با وزنه ها در بادی پامپ، یکی از روش های بسیار موثر در سوخت  کالری  و روشی منحصر به فرد در ایجاد عضله سازی است. همانطوری که شما در بادی پامپ به تقویت عضلات می پردازید،  به همان نسبت هم سوخت و ساز بدن شما افزایش می یابد.

لاغری سریع با سرکه سیب

این بدان معنی است که کالری ها با تمرینات بادی پامپ، با افزایش سرعت کار و پس از پایان کلاس سوزانده می شوند و تناسب اندام و کاهش وزن با بادی پامپ را حس می کنید. با افزایش توده عضلانی در بدن شما، روزانه به انرژی بیشتر نیاز دارید، که اگر به دنبال رژیم کم  کالری هم باشید می توانید به میزان زیادی کالری بالا را از بدن خود حذف کنید.

بنابراین نه تنها کالری های زیادی را در حین تمرین، می سوزانید،  بلکه به همراه آن بدن خود را هم احیا کرده و می توانید با ایجاد عضله به طور دائمی متابولیسم را افزایش دهید.

تمرینات بادی پامپ، توانایی سوزاندن چربی را در شما بهبود می بخشد و کمک می کند تا عضلات پر قدرتی ایجاد کرده و تقریبا پس از هشت هفته، افزایش قابل توجهی از قدرت عضلانی و یا کاهش چربی بدن به وضوح مشاهده شود.

یکی از مزیت های اصلی بادی بامپ، قابلیت اندازه گیری افزایش استقامت عضلانی  است. بادی پامپ، یک برنامه مناسب و جدید برای کسانی است که در تمرینات کمی سخت گیر بوده و می خواهند با دیگران کار کنند.

بادی پامپ، باعث حرکت ماهیچه ها،  افزایش استقامت عضلانی و تناسب اندام از طریق تمرینات هوازی شده و به طور قابل توجهی مقدار زیادی کالری را می سوزاند. افرادی که در تمرینات بادی پامپ شرکت می کنند، باید دو تا سه روز در هفته برای انجام تمرینات زمان بگذارند تا بتوانند به بهترین نتیجه دلخواه برسند.

بادی پامپ

مضرات کاهش وزن با بادی پامپ

اگر چه در بادی پامپ، تمام تمرینات توسط یک مربی آموزش دیده هدایت می شود، اما او نمی تواند در همه جا  و هر زمانی به همراه شما باشد و به همین دلیل به کارگیری روش صحیح با استفاده از برنامه های مربی، مهم است.

بعضی از تمریناتی که در بادی پامپ استفاده می شود، شامل تمریناتی مانند افزایش قدرت است که به صورت بالقوه خطرناک هستند و اگر به درستی انجام نشوند، ممکن است مشکلاتی را برای فرد ایجاد کنند.

بنابراین به کارگیری روش صحیح برای جلوگیری از خطرات احتمالی مهم است. به همین منظور، بسیاری از باشگاه ها، کلاس های تکنیکی خاصی را قبل از تمرین اجرا می کنند تا نکات لازم در کاهش وزن با بادی پامپ رعایت شود.

نبض ما– مترجم: مهناز ضحاکی

منبع:

www.livestrong.com

مطالب مشابه